The fastest of the furious

Jag har aldrig velat se Fast and Furious. Jag har bara sett en och jag gillar inte riktigt actionfilmer, så jag bestämde mig för att det inte var värt min energi. I torsdags följde jag dock med Mehdi och Øystein till bion för att se The Fate of the Furious, och den var minsann riktigt rolig!!! Så nu har vi börjat från början, och jag är halvvägs genom Tokyo Drift.
I Lördags morse åkte jag och Mehdi och shoppade. H&M har öppnat på mitt favoritköpcenter och jag hittade en jättesnygg skjorta där. Hittade en massa kul grejer men ingen graduationklänning, vilket var den egentliga anledning till att vi åkte dit...
På kvällen hade vi vår årliga Pub Golf, och mer om det kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...