Sommartider hej, hej!

För vem gillar inte sommar liksom. I lördags var det så varmt och soligt ute så jag spenderade hela dagen utomhus. Vi spelade både fotboll och ultimate frisbee på morgonen, och efter en stunds solande spelade vi volleyboll. Collegelivet är rätt bra!
På eftermiddagen tog Mehdi och jag med oss Ebba och Markus och plockade jordgubbar. Det var på samma ställe som förra året, och de hade så mycket (och så goda) jordgubbar! När vi kom hem hade vi en liten cookout med några simmare och vi grillade hemgjorda hamburgare. Det blir så mycket godare när man gör dem själv!
Igår fortsatte simmaraktiviteterna när jag och Kory hade vårt Reslife-program: "Pot Party". Vi samlade våra residents och planterade krukväxter tillsammans. Vi hade både mynta, basilika, rosmarin och lavendel, så vi får de hur det går med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...