Happy Halloween!

För mycket Digimon och för lite sömn ledde till en väldigt trött Erika idag. Trots det kändes träningen lite bättre än de senaste dagarna. "Toppningen" börjar ge mig lite fart.
Efter träningen igår åkte vi med Cait och hennes roommate till Walmart och köpte little fish-grejer och tillbehör till vår halloween-outfit, och tur var det! Halv tre idag ringde Vika från poolen och sa att vi bar tvugna att vara där om en halvtimme. Utklädda. Vi stressade sönder för att få i ordning klädseln som vi planerat att ha imorgon (kommer bilder på oss specifikt imorgon) och SPRANG till poolen.
Hela laget, inklusive coacher, var utklädda och gjorde en tour runt campus till glad musik. Det var väldigt uppskattat av personalen här! Därefter simmade vi en timme som avslutades med dagkappsstarter. Jag simmar i 4×100-laget imorgon, så försöker förbättra mina växlingar. Nu taggar vi för viktigaste dualmeetet någonsin!

Swimming World delade denna bilden på fb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...