Mid terms and fire drill

Tre prov och ett arbete avklarat, två prov och ett quiz kvar. Lämnade in mitt 15-sidor långa researcharbete i management idag, och de följdes av prov i samma kurs. Kan ju konstatera att jag tagit multiple guesses till en helt ny nivå... Förutom det hade jag skriftligt prov i Public Speaking.
Resten av dagen har jag tränat och pluggat för mina prov imorgon. Och blivit utsatt för brandövning... Hade precis kommit tillbaka från study session, som i sin tur var direkt efter träningen. I alla fall, när alarmet går igång står jag i duschen... Det blev ganska roade kommentarer när jag stapplade ut i bara handduken. Men sånt får man ta, antar jag.
Blir en bild på månen, som var extremt stor idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...