Tre prov och ett arbete avklarat, två prov och ett quiz kvar. Lämnade in mitt 15-sidor långa researcharbete i management idag, och de följdes av prov i samma kurs. Kan ju konstatera att jag tagit multiple guesses till en helt ny nivå... Förutom det hade jag skriftligt prov i Public Speaking.
Resten av dagen har jag tränat och pluggat för mina prov imorgon. Och blivit utsatt för brandövning... Hade precis kommit tillbaka från study session, som i sin tur var direkt efter träningen. I alla fall, när alarmet går igång står jag i duschen... Det blev ganska roade kommentarer när jag stapplade ut i bara handduken. Men sånt får man ta, antar jag.
Blir en bild på månen, som var extremt stor idag!
Mid terms and fire drill
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Välkommen Aiden!
Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar