Taper?!?!

Det här känns som ett skämt! Kommande lördag kör vi dual meet, vilket vi normalt sett kommer slutkörda och genomtrötta till, men inte den här gången. Denna tävling nämligen mot Queens, och vårt ego kan inte förlora mot de största rivalerna i vårt Conference. Nädå, ingen press alls... Förra året handlade det om ynka poäng, och vi vet att deras lag är riktigt bra i år. Därför vill Kirk att vi kommer lite utvilade till tävlingen. Lättare träning, yoga istället för landträning, två timmar idag istället för tre. Min kropp känner av det med en gång, så full av energi!
Förutom yoga har jag jobbat stenhårt med mitt schema för nästa termin. Alla klasser jag behöver ligger på samma tid, eller så kan jag inte ta dem för att jag saknar en kurs som jag måste läsa innan. Har varit ett himla trams fram och tillbaka... Men nu har jag i alla fall något att försöka med imorgon bitti när vi registrerar.

Bilder från "halloween marknad"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...