Filmkvällar och såntdära

Det har blivit en massa filmtittande i helgen. I fredags visades Melificent i en av aulorna, så jag och Vika gick dit. När det var över fortsatte vi till seniorkillarna och såg Godzilla...
Igår hade vi sen träning, och lätt var den också. Lugnt simmande i en timme och därefter vattenpolo. Så här helgen före mid terms, har det blivit en hel del pluggande. Så det var vad jag gjorde igår fram till middag (Tokyo Bistro,  bästa japanska restaurangen). Det följdes av The Call hos sophomorekillarna. Det var bästa filmen från den här helgen.
Nu är även söndagen över och alla doughnuts är levererade. Jag är inte ett dugg redo för en ny vecka, men jag har en känsla av att den lär komma ändå. Ha en trevlig vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...