Fullt upp

Men det är lugnt så länge det är fullt upp med roliga saker! Har varit på informationsmöte om accountingmajor, mest för att får extra credit, sedan har jag bakat negerbollar som jag tänkte ge Mehdi i födelsedagspresent. Nu ikväll gick jag och Vika en spökrunda som anordnades på skolan, innan jag följde med Jerome på yoga. Det var en bra idé,  jag behövde stretcha lite!
Självklart hade vi träning också! Tre timmar varav hälften i bassängen. Bästa serien var 800-600-400-200 arm, snabbare och snabbare. Innan serien bytte jag bana så jag kubde simma först och racea Julie och Sofi, istället för att simma bakom Julie. Kirk såg det och verkade gilla mitt beslut (även om mitt byte resulterade i en massa varvningar och att alla var ivägen för varandra). I alla fall, han var på mig hela serien, kollade tider och frågade vad jag hade för måltid. Sedan sprang han längs kanten och viftade fram mig hela serien. Har aldrig fått så mycket uppmärksamhet av Kirk! Efter en 200 på tre sekunder över pers fick jag återigen beröm för min nyvunna styrka. Förlåt om jag låter skrytig men jag är så nöjd för tillfället!
En annan kul nyhet är att jag äntligen bestämt mig för att åka hem över jul! 11 dagar i Sverige ser jag verkligen fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...