Klapp på axeln!

"I'm not gonna let the international group over there answer, the Americans need to get a chance to think about this" - Mr. Watkins, accountingprofessor. "The Internationals" är jag, Mehdi, Leif och Lucas, som tydligen har rätt smarta svar i klassen. Vi jobbar mycket i grupp och vår lilla kvartett gör ett bra jobb!
Det har varit en akademiskt bra dag för mig. 95% på mitt marketingprov (en av få över 90) och ett A i matten. Skönt!
Annars händer inte så mycket. Pluggar på och laddar inför säsongens första tävling som är på lördag. Har även börjat planera nästa termins schema. Tiden bara flyger fram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...