Wingate vs Queens

Nu var vårt andra dual meet avklarat. 1000 gick jättebra, förbättrade mig 20 sekunder sendan förra tävlingen, och höll hyfsat jämna splittar. Kirk var väldigt nöjd! Min 500ing var inte lika kul dock. Första 200 var två sekunder långsammare än första 200 från 1000, och sluttiden var endast några hundradelar snabbare än öppningen på 1000. Dock var det tio sekunder snabbare än sist.
Sista grenen var 4×100 fritt, jag hade tredje-sträckan och det gick väl sådär. Allt som allt förlorade både killarna och vi, så vi fick oss en liten utskällning. Trots det var Kirk ändå relativt nöjd med våra prestationer.
Efter en middag på Boston Market är vi nu hemma och laddar inför halloweenfirande. Griffin kom på besök och hade med sig cheesecake från cheesecake factory, Oreo Dream Extreme... Jeeeez vad gott! Bra kille det dära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...