Fler testserier

Åh vad jag kände mig stark i bassängen idag. Efter en och en halv timme landträning var armarna rätt möra. Sedan skulle vi simma. Huvudserien var 2×(500 @6:15 + 2×250 @3:10 + 5×100 @1:15 + 10×50 @40). Ledde min  bana första varvet, men kunde inte hänga på Sofi på banan brevid, så nästa varv bytte jag bana med Julie så vi alla fick någon att racea. Superkul pass!
Annars har jag skypeat med Filippa idag, samt försökt jobba på mitt managementarbete, men har ideligen blivit avbruten av doughnutsevent. Min telefon kom i Leifs händer ett litet tag, så det slutatde med flera hundra bilder och proppfullt minne. Här är en bild från när jag till sist kom på honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...