Homecoming

Kan ni också vakna upp ibland med känslan av att just denna dag kommer bli perfekt? Just idag kommer det bli en riktigt bra dag? Jag hade en sådan morgon igår, och dagen blev kalas! Började med ett riktigt hårt simmpass: 3×100 @1:15
1× 100 @1:05
2×100 @1:15
2×100 @1:05
1×100 @1:15
3×100 @1:05
Allt det två gånger. Det var dock så få som klarade starttiderna så andra varvet fick alla utom jag, Sofi och Leigh-Ann 5 sekunder extra per 100.
Efter det kollade jag och Vika på vår homecoming-parad och jag fick en gratis tandborste. Därefter var det dags för lagets näst fundraisingevent! Vi skulle sälja kakor och lotter på footballmatchen. I strålande sol och med massor av folk blev det en kanonbra eftermiddag. Vi lekte i fotoautomater och umgicks med folk. Jag var så full av energi och glädje hela dagen!
På kvällen gick jag, tyskarna, Mehdi och Kelsey till sjön för att ha bonfire och göra pinnbröd. Men vi blev utslängda av Campus Safety så vi fick tillaga brödet i ugnen istället. Därefter umgicks jag med diverse folk. Kennedy från tennislaget min första termin kom och hälsade på, och det gjorde även en massa av förra årets seniorer. Jättekul att se dem allihop!
I fredags var vi och kollade på Frangela, två komiker som kom till skolan. Superroliga! Summa summarum, det har varit en toppenhelg.

2 kommentarer:

  1. Ååh, jag bara älskar din blogg! Så himla mycket pepp och träning.
    Jag tränar själv simning och älskar det, är lite avundsjuk på dig som får träna i USA och allting... EN DRÖM JU!!! :D
    Ha det så bra!!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att höra Sara! Bara kul om jag kan peppa dig! Det är en fantasktisk möjlighet att få vara här så om det är din dröm, satsa på det!
    //Erika

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...