Hej och hå

Efter att endast ha simmat en och en halv timmespass på max 6000 yards, och inte en sträcka över 500, blev dagens pass en chock. Jag var tvungen att träna med killarna eftersom jag skulle ha prov under tjejträningen. Idag var det två timmar, och uppdelat efter special. Så jag blev tilldelad distanspasset tillsammans med Leif och Jerome. Efter 2500 insim var serien 4×(800 @10:00 + 400 @5:00 + 200 @2:30) descending. Fy bövelen. Jag gick ut alldeles för hårt för att bli varvad så få gånger som möjligt,  men istället tvärdog jag i slutet av tredje varvet. Smärtan i armarna var BRUTAL. Jag överdriver inte när jag säger att armarna vek sig när jag skulle hoppa ur bassängen. Dessutom tog vårt pass så lång tid att vårt avsim fick dra över på tiden, och Kirk blev sur för att vi blev sena till landträningen...
Men annars så var dagen bra. Mitt prov i computer science gick finfint även om det tog två timmar. En tur till postrummet var glädjande också! Kort från farfar och Ethel uppskattas enormt, och så fick jag satinörngott och repairspray till håret som jag beställde förra veckan. Fäller som en hund nu, så försöker hjälpa håret lite grann i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...