Spring i benen

Man är allt lite trött i benen efter allt springande i veckan. Förutom dagens sex kilometer hade vi en riktgt bra, men tuff, träning i torsdags. Vi började med att simma 4×200fr 1-4 - 8×25 fast kick - 3×200fr 1-3 - 16×25 fast kick - 2×200fr 1-2 - 24×25 fast kick - 200fr all out. Simmade riktigt bra, även på bensim.
Detta följdes av en timmes löpning/abs. Först sju minuter växlande mellan sprint och joggning. Sedan sprang vi till en fontän och tillbaka (ca 300m) tio gånger med 10-20-30-40-50-60-70-80-90 repetitioner av diverse absövningar mellan varje löpning. Det hela avslutades med en spurt på några hundra meter. Mot slutet sprang jag halvt dubbelvikt för min mage var så trött att den inte kunde rätas ut haha, men jag var så nöjd med passet. Kom femma av tjejerna tror jag och tränarna var så nöjda och stolta över oss!
Nu har vi äntligen ett välförtjänt höstlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...