Parkeringsvakt

Vi hade en tidig lördagsträning idag, eftersom stora delar av laget skulle jobba på footballmatchen. Återigen var hela laget i bassängen samtidig. Vi värmde upp och blev sen indelade i två lag för att tävla i biathlon mot varandra. Mitt lag började med att springa 5 bulldoglaps, de andra laget började med att simma 2000. Så fort man var klar började man med den andra grenen. Första personen klar fick ett poäng, andra fick två och så vidare. Det lag med minst poäng vann.
Jag kämpade på som bara den, så det var en riktigt kul tävling. Totalt blev jag nummer 15, och tvåa bland tjejerna! Så nöjd så! Dessutom vann mitt lag.
Träningen var klar klockan nio, och en halvtimme senare skulle ett gäng parkeringsvakter, inklusive mig, vara på fooballstadion. Det blev en lång förmiddag i 30 graders värme och stekande sol. Men det var hyfsat kul, förutom att vi höll på att svälta ihjäl innan vi kom därifrån..
Nu tar vi höstlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...