If you don't take naps...

Naps take you.
Det är precis vad som händer mig hela tiden. Kämpar emot dagtidssovande så hårt, men napsen smyger sig på mig hela tiden. Livet som collegeatlet.
Efter ytterligare en easypeasy träning gick vi allihopa till ett lyceum. Resten av kvällen ägnades åt Digimon... Jag, Leif och Öystein började för någon vecka sedan med säsong ett, och nu ska vi ta oss genom hela serien.
Ni förstår, när jag var ett litet barn, i den åldern som är anpassad för program såsom Digimon och Pokemon, var jag inte tillåten att se den typen av tv-serier. Min kära fader hade fått för sig att jag skulle inbilla mig att jag hade liknande superkrafter och kasta mig ut från ett fönster eller liknande... Då jag alltid haft väldigt mycket fantasi och idéer, klandrar jag honom inte. Men någon gång får man ju ta igen vad man missat under sin uppväxt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...