Snabbt som vinden var fallbreak över och träningen igång igen. Det har varit skönt och behövligt med ett par sovmornar. Igår hjälpte jag Leif och Jerome med en födelsedagsvideo till deras kompis. De gjorde sin egna Swedish Ordinary Meal Time (kolla in det på youtube haha) och behöde en Swedish Lady.
Efter det följde jag med några av killarna till en driving range och golfade. Älskar oplanerade, spontana dagar! Avslutade dagen med The Shining med Mehdi, Öystein, grönsaker och dippa.
Tillbaka till verkligheten
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Välkommen Aiden!
Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...
Dubbeldip? Eller ännu värre??
SvaraRaderaP
Hundrappeldip eller nåt.. MEN det var min dip så ingen behövde lida av det :)
SvaraRadera