Inte som planerat

Drunknar i plugg just nu. Hade massor med tid idag att ta igen lite, men det gick inte som jag tänkt. Innan lunch började jag leta flygresor, men hittade inga så det var a waste of time. Efter lunch somnade jag och var totalt utslagen i två välbehövliga timmar. Sedan blev det bestämt att vi skulle ha möte kvart i nio, så jag gick direkt dit från cafe efter träningen, och sedan var denna dag över.
Min nap var dock magisk, utvilad (och lite friskare) simmade jag dagens frisimserie kalasbra. 4×100 + 4×125 på 1:30, 3×100 + 3×125 på 1:25, 2×100 + 2×125 på 1:20, 100 + 125 på1:15. Endast fyra av killarna klarade allt, ingen av tjejerna. Jag klarade allt utom sista 125 på 1:20 och den på 1:15, så jag var nöjd! Var bland de fem snabbaste tjejerna och det är inte ofta haha.
Slänger in en bild på vår vardagsrumsvägg. Har fått upp min flagga där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...