Pull set in my heart!

Så var det fredag igen. Och det har varit en alldeles underbar fredag. Träningen har gått i ryggmusklernas tecken, och för en gång skull simmade vi arm. Jag har aldrig varit så lycklig! Istället för det evinnerliga kickandet fick jag äntligen  simma arm. Smilade igenom 2400, i täten för min bana.
Efter middagen hjälpte vi i laget Victoria med ett projekt till en av hennes klasser. Hon ska göra en inspirationsfilm så vi ställde upp som modeller.
Resten av kvällen blev lugn. Gratis glass på campus och skräckfilm hos killarna. Vi var också ute och målade posters till första hemmamatchen i football. Förutom det så har vi äntligen fått vår poster till badrummet som vi beställde för två veckor sen. Nu känns lägenheten complete.  En bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...