Mariokart

Jag blir bara bättre och bättre! Efter att ha kollat på The Other Woman en trappa ner, och sedan konstaterat att inget av intresse pågick på campus igår kväll, blev det tvspel för hela slanten. Kul kul!
Idag var det inte heller så mycket som hände. Efter frukost spenderade jag ett par timmar i simhallen. Simmade lite och umgicks med tyskarna och Maria. Därefter blev det matlagning! Jag hoppas detta blir tradition, söndagsmiddag med laget. Eller "family dinner" som Brendan kallade det. Det var han som stod för kalaset idag, med stark hjälp av mig och Vika. Det blev pasta med diverse såser, samt pizza. Öystein gjorde en ny omgång bröd. UNDERBART.
Resten av kvällen blev lugn. Vi kollade en massa på den argsinte kocken. Nu är det läggdags för imorgon är det dags för säsongens första morgonträning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...