Challenges are on

Dom ni kanske kommer ihåg var vi tvungna att utmana en upperclassmen förra året för att få en badmössa. Det gäller även årets freshmen, and now it's on! Leigh-Ann började igår med att utmana Sofi (vår snabbaste simmare) på 100 fritt. Leigh-Ann vann med två sekunder, och endast 3 tiondelar från poolrekordet! Helt stört! Det här kommer bli ett snabbt år. Jag gillar dessa utmaningar. Alla vi står och hejar som galningar på på våra upperclassmen.
Efter träningen igår åkte jag, Vika, Griffin och Leif till Olive Garden. Sååååå gott! Har saknat den restaurangen.

En svettig bild på mig, Vika och Evan på väg från träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...