May the odds be in my favor

Första provet imorgon och procrastination är min största talang. Istället för att tillägna kvällen åt accounting, hade jag och mina businesspartners möte. Camana gör framsteg! Häromdagen pratade vi med ansvarig för NCAA-regulationer för att försäkra oss om att vi inte gör något som kan påverka vår eligibility. Vi har dessutom fått godkänt att få använda skolans logo till vår första kollektion.
Vår 10-dollars soffa från Goodwill är så extremt skön att det tog oss ett bra tag att lämna den och faktiskt ta tag i pluggandet. Men nu så hoppas jag att jag är redo för provet! Balance sheets, income statements, and stockholder's equities, I'm gonna kill it tomorrow!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...