Pluggsöndag

Jag vill inte påstå att jag spenderar överdrivet mycket tid med läxor och plugg, men ibland samlar det på sig och man har en del att ta igen. Jag kom tillbaka till mitt rum efter frukost, strax innan tolv och satte mig med mitt management research paper. Der följdes av marketing och mer management. Jag satt i princip och stirrade på laptopskärmen ända till hakv sex då jag gav upp, gick och duschade och åt sedan middag.
Det fick räcka för idag. Resten av kvällen ägnade jag i och för sig också åt laptopen men istället för decision-making på McDonald's, blev det Reasonable Doubt med Mehdi och popcorn. Bra film!
Och så blir det en bild från mitt favoritaccount på twitter "texts from my dog" :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...