Lördag

Träningen igår var inte hård. Började med en timme yoga och sedan en timme simning. Medan Vika och Griffin spenderade eftermiddagen på bio, hängde jag vid poolen och blev grillad. Jag bad Vika ta med en liten popcorn hem, och hon dyker upp med världens dunderbox haha. Har jag en bra roomie eller har jag en bra roomie?!?! 
Efter middagen gick jag och Jerome för att hitta en annan sjö än den vanliga. En "hajk" vi planerat ett par dagar. Tyvärr så var det så fruktansvärt snårigt och mycket buskage, så vi hittade aldrig sjön.
Däremot hittade vi en stor äng med eldflugor! Så det blev en värd vandring i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...