Officiell träning igång!

Jarrå nu kör vi! Börjar säsongen med två veckor av tretimmars-pass på eftermiddagarna, och det känns fint. Igår blev det en och en halv timme i bassängen och därefter lika länge på land. Det har köpts in långa, tunga rep som vi står och viftar med. Det är helt bedrövligt tungt, men ska man bli stark så ska man! Kvällen igår ägnades åt lite handstående.
Imorse var jag ute och sprang igen. Denna gång var vi lite fler. Trist nog för Vika så hade jag missat att stänga av ett av mina alarm. Därefter låste jag mig själv ute, så jag tror jag väckte henne ungefär fyra gånger inom loppet av 80 minuter imorse... Förlåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...