Sliten

I can tell you girls are tired now, you're all so quiet. No "let's go, girls" or "keep it up" from you today - Bailey
Den hårda träningen börjar märkas nu. Vi är alla slitna och lite dämpade, men vi kämpar på som bara den i alla fall. Landträningen igår gav armarna och överkroppen en rejäl omgång. Detta mixades med löpning (fortfarande en bit över 30 grader varmt). Simningen är mest fokus på andningskontroll.
Igår körde vi en massa kedjesim, där en person simmar arm och en annan håller i benen och simmar ben. Jag och Luisa teamade, och så länge jag var arm gick det riktigt bra. Som Luisa sa "you're so good at not using your legs"...
Höjdpunkten igår måste ändå ha varit middagen. Har aldrig ätit något så gott på skolan förr. Jag till och med drömde om denna pastarätt i natt...
Blir en bild från häromkvällen när det åskade! Allt ljus i bilden (förutom gatlampan) kommer från blixen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...