Full rulle

Min lördag var väldigt aktiv. Började med träning, en timme simning och en timme yoga. Åh vad jag har börjat gilla yoga!! Därefter gick hela laget inklusive recruits på footballmatch i stekande sol. Denna gång vann vi stort!
Efter matchen gick jag och Jerome till ett möte för Wingate archery club som vi planerar att gå med i. Enda kruxet är om deras träningstillfällen är samtidigt som simträningarna. Efter en tripp till food lion för att köpa halstabletter och grapefrukt (jepp gått och blivit förkyld) tog vi oss till campussjön för bon fire! Hela laget kom och vi spelade football och kastade frisbee. Och grillade såklart! Supermysig kväll, som avslutades med nån rysk medicin för att jag skulle må bättre idag haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...