Vattenkrig

Var på väg att gå och lägga mig, och tänkte då passa på att slänga iväg ett inlägg här. Satt med telefonen men hade inget att skriva. Det har liksom inte hänt nåt speciellt idag. Men precis när jag ska börja skriva nåt allmänt om denna händelselös dag ringer telefonen. Patrick. Golfarna har en svensk recruit så de tycker att jag måste komma över. Lite motvilligt tar jag mig ur sängen och klär på mig. Och det är jag glad för haha!
Som alltid är det livat i Camden. Träffar recruiten och golfarna. Därefter urartar det och alla blir involverade i världens vattenkrig. Det började någonstans längre ner i korridoren, men efter ett tag var ett helt gäng involverade. Vatten, tvål, läsk, ballonger, rökmaskin, honung. Kaos! Heltäckningsmattan var genomblöt, liksom alla krigare, men kul var det!
Så förvandlades denna, ganska tråkiga, dag till något roligt och minnesvärt. Något värt att blogga om haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...