Date auction

Yep, det stämmer. Precis som på film! Igår kväll hade vi Wingate date auction och det gick i princip ut på att alla idrottslag (och även sororities och fraternities) ställde upp med två tjejer och två killar. De fick showa lite och sedan startade budgivningen. Det var galet! Det mest imponerande var nog en sororitytjej som såldes för 260 dollar! Från simlaget hade vi David, Roman, Ana och Katie och de gjorde ett utmärkt jobb haha! Killarna slet sönder sina tröjor och dansande, sweeet.
Efteråt hängde jag med golfarna. Det blev alldeles för sent för en som bestämt sig för att gå upp klockan sju för att kolla på semifinalen. Blä för tidsskillnad! Men krigare som man är tog jag mig upp för att kolla! Go Sweden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...