Off season

Off season är verkligen ett begrepp här. Simmare och baketspelare har de längsta säsongerna av alla, resten av sporterna tävlar under en mycket kortare period. Men nu har den omtalade off season nått även simlaget. I alla fall för de som inte ska vidare till nationals. Ingen träning alls på åtminstone två veckor.
De flesta av oss klarade en dag, sedan såg man allihop på gymmet... Jag passar på att testa en massa olika pass, till exempel zumba, nu när jag har en massa överbliven tid. Ingen simning leder även till betydligt mindre sömn. Har man ingen träning så roar man sig med annat, och inte är det att sova ;)
Och så måste jag slänga in en paragraf om vädret! Remember the snow storm last week? Denna vecka har vi 25 grader varmt och sol...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...