It's all in your mind

Nu har jag lugnat mig. Allt kommer ordna sig. Det enda som kan hindra mig från att göra dunderlopp är min inställning, och jag tänker inte låta min attityd påverkas av yttre omständigheter. Nu är planen att vi åker till Charlotte torsdag kväll, sedan börjar tävlingen på fredag klockan 1 med 1000, och 1000 endast. Finalpasset blir hela före detta fredagsupplägget, men utan försök. Lördag och söndag kommer bli som fredag och lördag skulle ha blivit.
Efter en halvtimmes tjurande, pep talk från Kirk och en träning var jag på humör igen. Istället för att förbanna snön gick jag och Cait ut och hade snöbollskrig med New Cannon- och Camdenfolk. Jag gjorde en miniatyrsnögubbe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...