Home meet

Senior meet! Det var den roligaste tävlingen hittills. Vår simhall är minimal, 6 banor och ingen avsimningsbassäng. Varm är den också. Ändå var där så många som kom och kollade. Jag simmade 1000 och 500, utan avsim i mellan... Pure pain. Innan 500ingen var mina muskler halvt avdomnade men lyckades ändå simma bättre än förra helgen. Vi mötte st Andrews, ett väldigt litet lag, så vi vann. De hade inte ens några simmare på de längre distanserna haha.
I pausen hade vi vår senior recognition. Vi formade en tunnel och seniorerna sprang genom tillsammans med föräldrar/vänner. De fick sina bäata prestationer upplästa och de fick inramade bilder på sig. Alla vi andra hade förberett posters till dem. Det var en väldigt fin ceremoni.
Efter tävlingen följde jag med hälften av våra sophomores till Olive Garden. De var så långsamma där så vi fick inte middag förrän vid halv tio... Men som vanligt var det gott och nu har jag middag för idag också.

Bilden är ett meddelande från coach. 11 dagar till conference!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...