Super Bowl

When in America, do as the Americans do. Viktig dag idag för idag var det Super Bowl. Seattle vs Denver. I princip hela simlaget gick till DPC där skolan ordnat med storbildsskärm och free food. Väldigt trevlig stämning. Jag satt med Cait som fick förklara hela spelet för mig. Seattle totalkrossade Denver, så det var inte särskilt spännande att se. Som jag förstod det tittar typ hälften av alla tittare bara för att se reklamerna. De är nya för varje Super Bowl och ska vara extra roliga. Efter halva matchen dök Bruno Mars upp och spelade och sjöng.
De senaste dagarna har jag haft väldigt kul med heliumballonger, och sådana hade de gått om idag. Så efter matchen fixade Jonah en fotbollsballong till mig haha! Därefter gick jag med golfarna och inhalerade helium och sjöng baby got back...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...