Conference

Jodå, idag kom vi iväg! Var vid bassängen klockan elva för uppvärmning och klockan ett gick tävlingens absolut första start, och den var jag med på! De började med de snabbaste 1000-simmarna, så jag, Julie och Alex gick inmarsch till en jublande skara av bulldogs. Helt underbar känsla! Den här gången hade jag verkligen bestämt mig för att inte fega, jag skulle ge allt från start. Och det gjorde jag. Öppnade under minuten och första 500a var endast 1,5 sekunder över pers. Sedan höll det inte riktigt hela vägen, men det blev lite pers i alla fall.
Eftersom tävlingen blev förkortad med en dag hoppades försöksimningarna över för det som skulle varit torsdagens pass, och alla simmade final. Så efter bara ett par timmars vila var det dags för 500. Som vanligt när jag går från en längre sträcka till en kortare är jag seg. Denna gång var tyvärr inget undantag, men jag tog några poäng till laget i alla fall.
Till middag fick vi Olive Gardens lasagne,  och den var faktiskt riktigt god. Nu är vi äntligen tillbaka på hotellet så min trötta kropp kan få vila lite haha. När vi kom tillbaka fann vi två rosor utanför dörren,  från föräldrarna som är här och supportar! Det är ju trots allt Valentine's Day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...