Så redo nu!

Idag vaknade vi strömlösa... Snön tar kol på det här stället haha. Nu har det i alla fall börjat smälta indan och skolan ska vara öppen imorgon. Inte för att jag kommer gå på några lektioner för imorgon är det ÄNTLIGEN dags. Vi skulle som sagt åkt i kväll men coach ändrade det till imorgon bitti.
Efter träningen (vi delade  med oss av vår bassäng till Fairmont States lag som också har fått lida av snön) var jag bjuden på middag. En kompis lagade mat till sina rumskompisar, så jag avr bjuden och jag tog med mig Vika. Det var den bästa spagetti och köttfärssås jag fått på den här sidan Atlanten.
Hela kvällen har jag packat och målat naglarna, så nu är jag nästan redo! Det sista och viktigaste, rakningen, görs imorgon innan vi åker! TAGGAAAAAA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...