Erika vs Peanuts: 3-0

Att vara jordnötsallergiker här i Amerikat är svårare än jag väntat mig. Let's just say that I had a not so awesome afternoon yesterday... Tacka vet jag health center som totaldrogada mig med mediciner. Runt nio på kvällen var jag helt drained men började må bättre!
Hade tänkt simma lite nu på morgonen men blev förbjuden av min kära moder och hennes kollegor. Skönt att veta hur mycket de bryr sig även om jag lämnat landet! Jag kör så mycket aerobics, löpning, gym och så vidare verenda dag, och det är mest benen som får jobba. Har egentligen lovat mig själv att inte simma förrän nästa vecka,  men mina armar behöver få jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...