Finmiddag

Det blev inte mycket sömn igår. Vi kom hem rätt sent och självklart var vi tvungna att fira vår seger. Men idag var det skola som vanligt. Inte så värst ansträngande dock.
Vika och Cait har fått för sig att de ska läsa honors program här. Det innebär i princip att man läser några kurser i ett mycket högre tempo och så får man en lite symbol på sitt graduationdiplom. I alla fall, honors programmet hade en välkomstmiddag för nya medlemmar med föräldrar idag, och eftersom ingen av dem har sina föräldrar här fick jag följa med! Uppklätt och fint var det! Och nu är jag ännu säkrare på att det där inte är nåt för mig haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...