It's a party in the USA

När jag väl fick mat i mig blev gårdagen den bästa på länge. Vi var ett gäng som åkte till Takara,  en hibachi grill, så jag åt sushi och annan asiatisk mat. Tillbaka på Wingate började festligheterna! Ohboy vilken kväll! Började hos sophomorekillarna men sedan var jag runt på åtminståne fem olika fester på campus. Träffade så mycket folk och hade hur kul som helst. Avslutade kvällen till Lilo och Stitch hos sophomoresen.
Som ni alla vet är jag lite smått besatt av hockeyn så jag hade för flera månader sedan planerat hur jag skulle tillbringa finalmatchen. Ställde klockan på 06:50 och jag var så taggad. Men jag sov som en baby, missade alarmet. Missade Jonahs alla försök att ringa. MISSADE MATCHEN. Jag var förstörd när vaknade och insåg att klockan var halv tio och matchen över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...