Welcome Week

Ny termin innebär ny Welcome Week, vilket i sin tur innebär roliga aktiviteter och gratis mat. Caf levererade inte igår kväll så det var tur att skolan erbjöd en food truck! Åt någon arabisk kyckling i pitabröd haha. Smakade som falafel, fast med kyckling. Det fanns även fotoautomat och minigolf.
I morse började vi med tidiga morgonträningar igen. Det blev en timme simning och en timme gym. Nu sitter jag och väntar på att lektionerna ska börja, samtidigt som jag försöker fixa min dator. I mina desperata försöka att streama hockey-vm laddade jag ner en massa skit så nu har jag en miljon pop-up-fönster och grejer som jag bara vill bli av med #önskarjagvarlitemerteknisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...