Tillbaka till USA

Då har jag lämnat Sverige igen. Det blev en betydligt kortare men stressigare resa än när jag åkte hem. Denna gång åkte jag via Island och Washington. Vid första bytet hade jag lagom med tid men vid andra bytet var det stressigt som sjutton. För det första var planet sent. För det andra var jag tvungen att hämta ut mitt bagage och min ena väska var självklart sist. Men det löste sig! Jag och en annan tjej blev flyttade till businessklassen när vi nästan var framme för att komma av planet snabbare. Sedan hade personalen redan checkat in oss för nästa flyg. Dessutom fick jag tränga mig i en massa köer. Ändå var det precis att jag hann!
När jag kom fram hämtade Patrick mig och skjutsade mig till skolan. Så himla snällt! Skönt att vara framme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...