A blog free week

Ja det blev en liten bloggpaus men nu är jag tillbaka! Min vecka hemma var superbra, fick ut det mesta möjliga av lovet. På juldagen var jag med Jill och några andra på KB i Malmö, efter en dundermiddag hos hennes föräldrar. Annandagen spenderades hos mormor och morfar. Så trelvligt att träffa dem igen! Ännu mer kalasmat. Resten av veckan har jag träffat massor med vänner, jag har tränat och jag har ätit. Passade på med ett besön hos både tandläkaren och kiropraktorn också!
Nyår tillbringade jag hemma med mamma och pappa. Vi gjorde en trerätters-lyxmiddag och hade det jättemysigt. Självklart var vi ute och tittade på fyrverkerier och firade in det nya året med lite champagne. Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...