Igång igen!

Nu är alla simmarna tillbaka och träningen är igång. Första dagen av training stay part 2 och jag har redan gjort närmre 100 armhävningar. Det var riktigt skönt att träffa alla igen! Igår när Vika kom tillbaka åkte vi och åt lunch och sedan till Walmart. Det blev även en tur till AT&T eftersom jag glömde mitt kontantkort i Sverige... När Laura och Alex kom hit lite senare blev det middag på Tokyo Bistro.
Det är helt ofattbart att om mindre än sex veckor är det conference. Var har tiden tagit vägen?!?! En och en halv vecka till skolan börjar, två veckor till nästa tävling och mindre än en månad kvar av morgonträningar. Nedräkningarna är många! Nu är det bara till att ge allt de sista veckorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...