Erika-dagen!

Dag ett avklarad. Började passet med 50 fritt i 200-laget. Det var jättekul men inte riktigt min grej haha. Det följdes av en 500 som var tämligen orkeslös. Simhallen är fruktansvärt kall så jag stod i princip och skakade innan min 500. Efter loppet stod jag och hostade i all evighet innan jag lyckades ta mig till avsimsbassängen.
Efteråt blev det middag på Jason's Deli. Pasta och köttbullar för min del! Nu chillar vi på hotellet och kollar på Harry Potter. Jag delar rum med Amanda och Ana.
Förövrigt är det min namnsdag idag, och som alltid kan jag lita på att Farfar och Ethel kommer ihåg det! Jag tackar så mycket för kortet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...