Sen julklapp

Var så nöjd på biologin idag när jag insåg att jag känner igen det mesta hon går igenom. Jag har alltså inte förträngt allt naturvetenskapligt! Det har allmänt varit en bra dag idag, även träningen gick galant.
Fick dessutom ett packet på posten idag, från Vic. Jag tror jag har nämnt honom förut, en kille jag mötte på planet till Kalifornien för två år sedan. Han var och hälsade på förra året när vi var på läger i Florida. I alla fall, han fick för sig att han skulle skicka en julklapp till mig och den kom idag! En keps och en skjorta (medveten om att kepsen inte matchar resten av min outfit). Väldigt gulligt, men känns lite awkward...
Nu ikväll, efter en massa tidsfördriv i cafeterian med allt möjligt folk, skjutsade Erin mig till Food Lion så jag kunde köpa födelsedagstårta till min roomie. Imorgon är det hennes dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...