Shitty days

Jag har tagit mig genom de två värsta dagarna sedan jag kom hit nu. Det började redan i lördags kväll med en massa diskussioner som ledde till att jag insåg att jag verkligen inte tycker om ett par tjejer i laget, eftersom de, av ingen vettig anledning, uppenbarligen inte tycker om oss. Gillar inte tjejer, alldeles för många är för dramatiska och komplicerade. Var fortfarande arg över detta när jag vaknade i söndags.
Körde två långbanepass som gick åt helvete eftersom jag har apont i ryggen, och knappt kan varken kicka eller vända. Kirk to upp mig under avsimmet och undrade (med alldeles för seriös och misstänksam röst) varför min energinivå var så låg trots att vi nyss haft en vilodag... Eftermiddagspasset avslutades med en serie på 600 fjäril. Max. Utan att kunna kicka blev det i princip att jag fick släpa mina ben hela vägen.
Förutom det är jag irriterad på folk som lägger sig i saker hela tiden. Som grädde på moset, pricken över i:et, avslutade jag dagen med att accidently äta mat innehållande jordnötter. Så min bedrövliga dag följdes av en helvetesnatt. Men nu vet jag i alla fall att jag inte dör av min allergi även om jag inte åker till sjukhus.
Idag blev det inte mycket bättre. Fortfarande ont i ryggen, helt slut efter en sömnlös natt vaknade jag upp med en förkylning. Träningen gick käpprakt åt skogen, jag klarade inte ens starttider som jag normalt sätt kan cruisa genom. Annars har det varit en massa strul med böcker och grejer hit och dit eftersom skolan börjar imorgon. Peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...