Pizza night!

Den här kvällen var den bästa på länge. Lucas kom med förslaget att ha pizzakväll och till skillnad från alla andra pizzakvällar så hade vi hemmagjorda pizzor! Jag och tre till åkte och handlade ingredienserna efter träningen och därefter samlades alla freshmen (12) och gjorde pizza. Supergott och vi hade jättekul! Oyster (han heter Öystein men ingen kan säga det så han kallas Oyster) var antaglingen den mest engagerade, en riktig pizzabagare haha!
Färdigätna spelade vi lite kort och sedan gick vi över till sophomorekillarna och kollade på film. Sedan började de spela tv-spel medan jag började utmana folk på bordsfotboll (heter det så?). Jag var KUNG! Vann typ 6 gånger i rad och Damjans kommentar var att detta "är ett killspel, och Erika vinner. How??" Haha.
Vid midnatt gick vi över till juniortjejerna för Viktoria fyllde år. Vi sjöng och fick lite tårta. Nu ska jag sova och tagga inför en välbehövd träningsfri dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...