New guy!

Gym -> äta -> simma. Sedan var klockan tre och vi var klara. Middagen blev på Applebee's och jag åt världens godaste burgare. Orkade dock inte mina pommes... Resten av kvällen har jag kollat på youtubeklipp med Jeff Dunham. Åh vad han är rolig!
Igår kväll hängde jag och Vika med Lucas. Jag har saknat den killen! Han hade med sig baddräkter från Colombia som han säljer så jag köpte en jättecool! Har ingen bild dock. Annars har vi fått en ny kille i laget. Leif från Tyskland. Har inte hunnit prata så mycket med honom men han verkar trevlig.
Den första bilden är på vår frusna fontän...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...