Training stay part 2

Nu är vi ungefär halvvägs genom andra training stay-perioden och det känns kan jag lova. Idag fanns det inte mycket energi i kroppen men det är bara att bita ihop och försöka att förtränga hur ont musklerna gör. Igår körde vi två timmar gym och ett köttigt långbanepass. Idag simmade vi 8000 i vår egen bassäng och det följdes av en timme landträning.
Helt ärligt längtar jag till skolan börjar och allt folk kommer tillbaka. Vi gör verkligen inget alls mellan passen mer än chillar. Jag har tagit mig genom hur många filmer som helst den senaste veckan, så lite har jag att göra haha. Den bästa av filmerna såg jag och Vika igår: Safe Haven. Tyckte den var riktigt bra. Just nu jobbar jag på Les Misérables.
Eftersom caf inte öppnar förrän på måndag får vi fortfarande fixa mat själva. Lunchen brukar bestå av köttbulls- eller kalkonsandwich/wrap och det är kungligt gott! De närmsta kvällarna kommer middagen serveras på Gino's, en restaurang i närheten. Maten där är supergod den med. Annars blir det en hel del frukt och keso. Om man kan äta för mycket frukt ligger jag nog väldigt nära den gränsen skulle jag tro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...