Långbana

Dag tre och dags för långbana. Fråga mig inte varför... Eftersom vi inte kommer tävla i femtia så har jag ingen aning om varför vi ska åka till Charlotte och träna där. Men det är väl kul med lite omväxling och jag gillar långbana. Bortsätt från en benserie så var passet i morse riktigt bra.
Eftermiddagspasset gick helt okej det med. Det bästa var avslutningen! Vi blev indelade i två lag och så skulle vi simma 50 snabbt, göra 10 armhävningar och sedan hoppa i på banan brevid och bygga en kedja av oss. Tillsist hade vi två kedjor som bestod av 23 simmare var och dessa skulle racea tillbaka. Jag är imponerad över att vi faktiskt rörde oss framåt haha! Kul var det!
När vi kom hem blev det fisk och potatismos och nu ligger jag däckad i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...