Back to school

Nu mår jag bättre! Träningen idag gick faktiskt rätt bra. Fortfarande stel i ryggen men inte lika trött. Förkyld är jag i och för sig så det sjunger om det, men det har jag tränat med förr.
Idag började lektionerna igen så training stay är officiellt över. Först hade jag matte, kände ingen där men professorn verkade bra. Därefter hade jag biologi med Jess och Evan. Den läraren verkar riktigt härlig och humoristisk. Ska bli intressant att se hur mycket jag kommer ihåg från tidigare biologikurser!
Nästa klass var GPS, bibelstudier (required). Där har jag både Lucas, Leif och Roman, samt en kompis från tennislaget och en från basketlaget. Läraren där är TOPPEN. Ser verkligen fram emot hans lektioner, framförallt eftersom han uppmanar till diskussion och oliktänkande. Oliktänkande lär jag ha mycket av i detta hav av troende kristna...
Sista lektionen var spanska. Jag är lite rädd att det kommer bli för basic så det blir långtråkigt. Men ska bli kul att försöka bättra på spanskan!
Nu ska jag sova bort min förkylning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...