Syster på besök :D

Trött och hängig och fortfarande lack på grannarna. Jag orkar inte med att vi lägger så mycket energi på att vara irriterade...
Men nu blir det roligare för Emma och pappa kom nyss hit! Emma ska bo här hela helgen och det ska bli supermysigt :D Pappa kommer vara här lite till och från haha. Jag får fortfarande inte träna så Emma är och tränar med de andra nu och jag sitter hemma lite forever alone.
Igår var jag, Anna och Fanny på möte med en kille från naturbruk här i Nyköping om vårt projektarbete. Det var verkligen givande! Vi lärde oss massor och fick många idéer till hajken. Det kommer bli kul det hära :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...